سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوا نویس وب

قبل از اینکه تلفن را بردارید و مقداری پول نقد را برای تعمیر وسایل خود تحویل بگیرید، این تعمیرات فوق العاده ساده را که می توانید خودتان انجام دهید، بررسی کنید.

راه حل های ساده برای مشکلات رایج تعمیر لوازم خانگی بالا

حداقل یک چهارم تمام تماس‌های تعمیرات لوازم خانگی مانند تعمیر جاروبرقی با راه‌حل‌های بی‌معنا مانند فشار دادن یک دکمه یا چرخاندن یک کلید قطع می‌شود. بیاموزید که به دنبال چه چیزی باشید و چگونه از این درس های گران قیمت اجتناب کنید. همه راه حل های ساده برای مشکلات رایج دستگاه را بیاموزید.

درب فر شیشه ای ابری

تمیز کردن بین صفحات شیشه ای درب فر غیرممکن به نظر می رسد، اما تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که در را جدا کنید. این واقعا ساده است، و شما بسیار خوشحال خواهید شد که این کار را انجام دادید.

صفحه ورودی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی که برای همیشه طول می کشد تا پر شود، ممکن است صفحه ورودی آن با رسوبات معدنی و ذرات ریز زباله مسدود شده باشد. راه حل ساده است، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را خودتان انجام دهید.

گارد اسپلش دفع زباله

آیا یک زباله دان دارید که به شما تف می دهد؟ تعویض کل واحد را فراموش کنید. شما می توانید یک محافظ جدید (حدود 10 دلار در مرکز خانه) در حدود 20 دقیقه نصب کنید. شما به ابزار خاصی نیاز ندارید به علاوه: آیا می‌دانستید که می‌توانید این 100 تعمیر خودرو را خودتان، بدون رفتن به مغازه انجام دهید؟

پرز خشک کن

پرزهای ساخته شده در داخل کابینت های خشک کن باعث بیش از 15000 آتش سوزی در سال می شود. پرز خشک کن از شکاف های کوچک اطراف لبه های درام خشک کن خارج می شود و به داخل کابینت می افتد، به خصوص زمانی که دریچه اگزوز یا درپوش هواکش مسدود شده و جریان هوا محدود است. پرزها می توانند توسط المنت های گرمایش الکتریکی ، مشعل های گازی یا حتی جرقه ای از موتور مشتعل شوند و سپس شعله ها از طریق دریچه اگزوز پرزدار عبور می کنند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق در خانه شما نمی افتد، دریچه خروجی اگزوز و داخل کابینت را مرتب چک کنید.

دمای اجاق گاز

وقتی صفحه نمایش دستگاهتان با اعداد عجیب و غریب چشمک می زند، دفترچه راهنمای مالک خود را بردارید. ممکن است در حال فلش کردن یک کد خطا باشد که به تشخیص مشکل کمک می کند. با نحوه تشخیص کدهای عیب تعمیر لوازم خانگی برتر آشنا شوید.

نشتی یخچال

راه حل های ساده برای چهار مشکل رایج یخچال: خرابی یخ ساز، نشت آب روی زمین، خرابی خنک کننده و سر و صدای زیاد. به احتمال زیاد می توانید مشکل را خودتان حل کنید، مقداری پول پس انداز کنید و از هزینه و ناراحتی یک قرار ملاقات اجتناب کنید. مقاله زیر شما را با ساده ترین راه حل ها برای رایج ترین خرابی های یخچال آشنا می کند.

ماشین ظرفشویی بدبو

بوهای بد ماشین ظرفشویی را با تمیز کردن ضایعات مواد غذایی از وان و استفاده از ماشین ظرفشویی در یک چرخه متوقف کنید. نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی بدبو را بیاموزید یا این مراحل ساده را برای تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی دنبال کنید.

مشعل برقی خراب

شما می توانید اکثر مشکلات مشعل های برد الکتریکی را خودتان حل کنید و از تماس گران قیمت جلوگیری کنید. تعویض یک مشعل یا سوکت مشعل بد سریع و آسان است. نکات تعمیر اجاق برقی را بخوانید.

ماشین لباسشویی بدبو

با اجرای یک چرخه با یک قرص مخصوص کپک‌کش و با باز گذاشتن درب برای خشک شدن لباسشویی، بوی بد لباسشویی را متوقف کنید.

یخچال سرد نمی ماند

ما نحوه تعویض واشر درب یخچال را در سه مرحله به شما نشان خواهیم داد. یک واشر جدید به کارآمدتر یخچال شما کمک می کند که در هزینه شما صرفه جویی می کند. بنابراین تعویض واشر فرسوده به مرور زمان هزینه های خود را پرداخت خواهد کرد.

مشکلات اجاق گاز و برق و خشک کن

راه حل های گام به گام برای فری که گرم نمی شود و خشک کن لباسی که گرم نمی شود. بیشتر رفع‌ها کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و در هزینه یک تماس خدمات صرفه‌جویی می‌کند. ما راه حل هایی را برای اجاق های برقی و گازی و خشک کن ها نشان می دهیم. در اینجا با نحوه تعمیر چندین لوازم خانگی آشنا شوید.

ماشین لباسشویی آب نمیکشد

ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند؟ اگر واشر تخلیه نشود، یا چیزی در شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی یا پمپ گیر کرده است یا پمپ خراب است. هر دو راه حل ساده هستند اگر حتی با ابزارها کمی دستی دارید.

آب سردکن شکسته

بنابراین بچه‌ها واقعا تشنه بودند و لیوان‌شان را در آب‌ریز در یخچال گیر کردند. حالا پارو به یک سیم آویزان است و شما یک صورتحساب تعمیر 300 دلاری را می بینید. به هیچ وجه! می توانید این تعمیر را خودتان با ابزارهای دستی معمولی در حدود یک ساعت انجام دهید.

 

مشعل گاز روشن نمی شود

اگر مشعل در محدوده گاز شما روشن نمی شود، روشن استمطمئن باشید که می توانید با یکی از راه حل هایی که در اینجا نشان می دهیم مشکل را برطرف کنید. قبل از انجام تعمیرات پیچیده تر، راه حل های ساده را بررسی کنید. مطمئن شوید که محدوده گاز به برق وصل است و برق می گیرد. وقتی در را باز می کنید چراغ فر باید روشن شود. همچنین بررسی کنید که دریچه گاز باز باشد—ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد.

لوازم خانگی فولادی ضد زنگ خراشیده

با استفاده از کاغذ سنباده ریز و ترکیب مالشی، خراش های زشت را در وسایل براق فولاد ضد زنگ خود پاک کنید. آموزش سمباده زدن وسایل استیل ضد زنگ.

معکوس کردن درب یخچال

دستگیره‌های درب را می‌توان با برداشتن چند پیچ ??و پیچ تقریباً روی هر درب یخچالی به‌راحتی معکوس کرد - اما قطعات و ترتیب مونتاژ را دنبال کنید. به علاوه: آیا این 10 غذا را اشتباه نگهداری می کنید؟

نحوه تنظیم دمای فر

اگر زمان پخت فر شما خاموش است، دمای فر را مجدداً تنظیم کنید تا با دماسنج دقیق فر مطابقت داشته باشد. این روش در دفترچه راهنمای فر شما آمده است. با نحوه تنظیم دمای فر آشنا شوید.

مشکلات خشک کن لباس

اکثر مشکلات خشک کن را می توان در عرض یک ساعت با چند ابزار اولیه و یک تستر تداوم یا مولتی متر برطرف کرد - و شما می توانید با این دستورالعمل های ساده کار را خودتان انجام دهید. راهنمای تعمیر خشک کن لباس را دریافت کنید.

چینی خرد شده

براده‌ها و تراشه‌های کوچک روی وسایل و لوازم گران‌قیمت چینی ناراحت‌کننده هستند، اما قابل تعمیر هستند. با چند ضربه دقیق لعاب لمسی و کمی سنباده زدن و صاف کردن می توانید این لکه های زشت را از بین ببرید.

یخ ساز از کار افتاده

اگر یخ ساز شما از کار افتاد، نیازی به تماس با خدمات تعمیر لوازم خانگی بالا نیست. ابتدا مقداری عیب یابی یخ ساز را انجام دهید. ما در اینجا شما را از طریق آن راهنمایی می کنیم. در مرحله بعد، موارد مهمی را که باید قبل از زمستان عایق بندی کنید، بررسی کنید.

https://www.familyhandyman.com/list/the-top-10-diy-appliance-repairs/