سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوا نویس وب

تعمیر مادربرد در کنار سایر تعمیرات رایج مانند تعمیر درگاه شارژ ، تعویض باتری و تعمیر صفحه ترک خورده ، مسئله تلفن بسیار رایجی است. قیمت تعمیرات آیفون ما را می توانید در اینجا پیدا کنید.

پس از شناخت قطعات برد ، باید ارتباط بین آنها را بدانیم. گام بعدی یادگیری بلوک دیاگرام برد موبایل است که به آموزش تعمیرات موبایل کمک بسیاری می کند. این بلوک نحوه قرار دادن قطعات روی برد را نشان می دهد.

برای درک و دانش بهتر ، می توانید یک بلوک دیاگرام تهیه کنید و مسیریابی قطعات برد را فرا بگیرید.

تعمیرکاران موبایل که در نمایندگی ها و شرکت ها کار می کنند می توانند به راحتی از روی بلوک دیاگرام مشکلات را شناسایی و برطرف کنند. دیاگرام بیشتر بردها در بازار ایران موجود است ، اما ممکن است دیاگرام گوشی های جدید با کمی تأخیر وارد بازار ایران شوند.

این مقاله به شما کمک می کند تا درک کنید که چرا و چه زمانی نیاز به تعمیر آیفون و مادربرد دستگاه دیگر دارید.

چرا در عملکرد نامناسب گوشی هوشمند تعمیرات مادربرد مهم است؟

برد مدار تلفن همراه شما یا به عنوان مادربرد معروف است یک جز بسیار پیچیده است. بدون آن ، تلفن شما نمی تواند کار کند. در واقع قلب کل دستگاه شما مانند پردازنده مرکزی یک رایانه است.

برد مدار چندین قسمت مهم از تلفن همراه شما را با هم نگه می دارد. بگذارید بگوییم قلب شما از کار می افتد. پس چه اتفاقی می افتد؟ بدن شما از حرکت باز می ایستد و شما مرده محسوب می شوید. به همین ترتیب ، اگر مادربرد شما به نوعی آسیب ببیند ، دستگاه شما دیگر کار نمی کند. بنابراین مهم است که تشخیص دهید تلفن شما به دلیل مادربرد معیوب از کار افتاده است.

با این حال ، تعمیر برد مدار تلفن کار ساده ای نیست. خوشبختانه ، متخصصان ما به راحتی می توانند علت سو to عملکرد تلفن شما را بفهمند و بر اساس آن در کمترین زمان آن را تعمیر کنند.

چرا اصلاح مادربرد شخصی خود غیرممکن است؟

1. تعمیر مادربرد به یک مجموعه مهارت ویژه نیاز دارد

اگر رایانه لوحی یا تلفن هوشمند شما از کار افتاده باشد ، ممکن است نیاز به یکسری تعمیرات از تعویض صفحه نمایش تا تعمیر کامل مادربرد داشته باشد. اگر شما یک تکنسین نیستید ، برای شما دشوار است که تعریف کنید چه چیزی در تلفن شما اتفاق می افتد. برای اینکه بتوانید مادربرد را تعمیر کنید ، به تجربه و مهارتهای خاصی نیاز دارید.

به خاطر داشته باشید که تعمیر موبایل از طریق یک تکنسین بی تجربه یا فاقد صلاحیت می تواند باعث آسیب بیشتر به دستگاه شما شود.

با این حال ، تا زمانی که ما اینجا هستیم ، شما جای نگرانی ندارید. تکنسین های موبایل HiTec در همه زمینه های فوق تخصص دارند. آنها می توانند از ساده تا پیچیده ترین تعمیرات موبایل را انجام دهند. تعمیر IC در مادربرد مثالی از این کارهای دلهره آور است. علاوه بر این ، فیوزها و آی سی های مادربرد به دلیل نقص در طراحی یا خرابی کامل اجزا ، می توانند از کار بیفتند. با سالها تخصص ، دیگر دشوار است که چنین مواردی را کشف و برطرف کنید.

2. ابزار و کار اختصاصی

تعمیر مادربرد شامل استفاده از تکنیک های دمنده ، لحیم کاری و مجموعه مهارت ها برای مقابله با خازن ها و دیودهای پیچیده در صفحه مدار است زیرا برد مدار به همان اندازه که می تواند پیچیده باشد ؛ بنابراین ، فقط یک تکنسین کاملاً آموزش دیده می تواند آنها را اداره کند و باید آنها را اداره کند.

لحیم کاری به هیچ وجه کار ساده ای نیست زیرا از گرمای زیاد استفاده می کند. اگر کسی نمی داند چگونه این کار را به درستی انجام دهد ، احتمال این وجود دارد که گرما ذوب شود و به سایر اجزای سازنده آسیب جدی وارد کند.

همانطور که می دانید تعمیر مادربرد در صورت عدم آموزش صحیح بسیار دشوار است. به همین دلیل است که حتی تماشای YouTube در تعمیر DIY برای کل ماه برای تعمیر مادربرد معیوب از نظر تئوریک کافی نیست.

علائم مادربرد معیوب چیست؟

مشابه آنچه که یک بیماری می تواند باعث بروز علائم مختلف در بدن انسان شود ، نشانه ها برای انواع مختلف مادربرد بی پایان هستند. بیشتر دیده می شود که تعویض یکی از قطعات مانند کابل شارژ ، آنتن Wi-Fi یا دوربین کافی است. بیایید نگاهی سریع به علائم احتمالی تابلوی مدار معیوب بیندازیم.

دلایل خرابی تلفن

در زیر پنج دلیل اصلی خرابی تلفن وجود دارد:

·         استفاده مداوم برای مدت طولانی

·         آسیب به آب

·         تأثیر جدی بر بدن

·         نقص ساخت

·         تلاش برای ریشه کن کردن تلفن های اندرویدی

1. استفاده طولانی مدت.

مادربردها در برابر گرما دوستانه عمل نمی کنند. تلفن شما معمولاً هنگام استفاده طولانی مدت از آن گرم می شود. این گرما باعث از بین رفتن مواد مس و آلومینیومی می شود که قطعات را به هم چسبیده و پس از قطع ارتباط آنها با مادربرد ، مشکلات شروع به نمایش می کنند.

این روزها تلفن های هوشمند با استفاده از یک پروتکل ایمنی می توانند از خود در برابر شارژ بیش از حد محافظت کنند ، به این معنی که باتری شما پس از پر شدن به طور خودکار شارژ می شود. با این وجود ، ممکن است در صورت خرابی باتری ، بیش از حد گرم شوید.

علاوه بر این ، اگر شما یک بازیگر هاردکور هستید یا حتی در هنگام شارژ تلفن از آن زیاد استفاده می کنید ، ممکن است به تدریج متوجه مشکل گرم شدن بیش از حد شوید. این اتفاق می افتد زیرا در حالی که باتری در حال شارژ است و به شما امکان می دهد همزمان از آن استفاده کنید ، روند تخلیه و شارژ مجدد برای مادربرد شما فشار آور است.

اگر تلفن شما حتی در حالت آماده به کار گرم می شود ، وقت آن است که بررسی کنید آیا دستگاه شما برای تعمیر مادربرد مناسب است یا نه.

2. آسیب به آب

بعید است ریزش یا پاشش آب جزئی به تلفنی آسیب برساند. با این حال ، اکثر گوشی های هوشمند در یک شیرجه 1 متری در آب یا حتی 10-15 دقیقه در باران زنده نخواهند ماند.

اگرچه بیشتر گوشی های هوشمند پرچمدار امروزه ضد آب هستند (یا به قول خودشان ادعا می کنند) ، اگر به جزئیات دقت کنید ، متوجه می شوید که آنها در واقع "ضد آب" هستند.

تکنسین کاندید مناسبی برای اعتماد به مادربرد تلفن شما نخواهد بود. و ، ما بهترین راه حل را برای شما داریم. Hitec Mobile تخصصی در زمینه مقابله با مسائلی است که دیگران سعی می کنند از آن اجتناب کنند. اما چگونه می توان فهمید که قطعه ای روی صفحه مدار است که ایراد دارد؟ آسان است. کافی است به فروشگاه تعمیرات تلفن ما در Bugis Junction # 03-24 مراجعه کنید و ما مشکل را شناسایی کرده و در کمترین زمان برطرف خواهیم کرد.

plc ها بر اساس ویژگی های اجزا نظیر منبع تغذیه (power supply)، واحد پردازنده‌ی مرکزی ( cpu )، حافظه (Memory) ،رابطه برنامه نویسی (programmer)، واحد ورودی/خروجی (I/O) به انواع مختلف پی ال سی طبقه بندی می‌گردند.

شناخت بازار کار و نیز هدف‌گذاری در ورود به بازار کار می تواند انتظارات ما را از دوره های آموزش plc واقع‌بینانه تر کند. بنابراین همواره در دوره های آموزشی این مهارت سعی می‌شود که کلیه ابعاد تئوری و عملی آن به کارآموز منتقل شود.

https://hitecmobile.com.sg/iphone-motherboard-repair