سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوا نویس وب

آواز خواندن را دوست داری؟ این که آیا شما می خواهید روزی در صحنه اجرا باشید یا فقط می خواهید مهارت خوانندگی خود را ارتقا دهید ، هر کس می تواند یاد بگیرد که چگونه بهتر خوانندگی کند.

تصور غلط رایج درباره آواز خوب این است که شما یا با آن متولد شده اید یا نه. در حالی که تفاوت های فیزیولوژیکی در صدا نقش دارند ، واقعیت این است که آموزش آواز می تواند تفاوت زیادی بین یک آماتور و یک خواننده حرفه ای ایجاد کند.

اگر شما به عنوان یک خواننده علاقه دارید که به تمام توان خود برسید ، درس خواندن جایگزین نیست. از آنجا که همه ما ویژگی های صوتی منحصر به فرد داریم ، بازخورد شخصی هنگام یادگیری چگونگی آواز خواندن صحیح بسیار مهم است. با توجه به این نکته ، برخی از روشهای امتحان شده و واقعی آموزش خوانندگی وجود دارد که در این پست به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اگر قبلاً دروس صوتی را برای مبتدیان در نظر گرفته اید ، ممکن است از اینکه معلم صوت شما در ابتدا چقدر کند است تعجب کنید. شاید شما وضعیت خود را بررسی کرده باشید ، برخی از تمرینات گرم کردن را انجام داده اید ، یا قبل از شروع آواز خواندن یک آهنگ ، تمرینات تنفسی انجام داده اید.

ممکن است احساس کنید که یادگیری خواندن چیزهای زیادی دارد. نگران نباشید - اصول اولیه به زودی برای شما طبیعت دوم خواهد شد. هنگامی که اسرار آواز را می دانید ، هر روز متوجه خواهید شد که صدای شما قوی تر ، نرم تر و بهتر می شود.

هر کسی می تواند در حمام آواز بخواند و از صدای خود لذت ببرد اما این را باید بداند که فقط خود او از صدای خودش لذت میبرد! خوانندگی به دلایلی یکی از سخت ترین شکل های هنری موجود در جهان است و بدون داشتن آموزش خوانندگی فقط باید در حمام خانه تان خوانندگی کنید.

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ، هنر موسیقی است. بعله ، موسیقی ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند. یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

به جرات میتوان گفت که عملا هر کسی را که میشناسیم چه مرد باشد و چه زن میبینیم که گاهی در خلوت خودش شروع به آواز خوانی و خوانندگی میکند. این بدان معناست که میتوان گفت که خوانندگی حس و هنری است که در بیشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و یا حداقل در دوره ای از زندگی آنها وجود داشته است.

10 گام ساده که می توانید برای شروع آموزش خود به آواز خواندن بردارید


آواز را با صدای "بلند" بخوانید.
با تنفس از دیافراگم ، پشتیبانی نفس را یاد بگیرید.
یاد بگیرید که در زمین و لحن آواز بخوانید.
یادگیری پروژه.
یاد بگیرید که با صدای سینه آواز بخوانید.
یاد بگیرید که با صدای سر آواز بخوانید.
یاد بگیرید که با صدای مختلط آواز بخوانید.
کمربند یاد بگیرید.
آواز خواندن با ویبراتو را یاد بگیرید.
آهنگ ها را خراب کنید تا آنها را بهتر بخوانید.

https://ramseyvoice.com/teach-yourself-to-sing/

https://takelessons.com/blog/learning-how-to-sing-z02

https://pourparvin.com/singing-training-period/