سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوا نویس وب

نظر

یکی از پرکاربردترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم می باشد که در انواع متفاوت و مختلفی برای مشتریان عرضه می شود. این تابلوهای چلنیوم دارای ویژگی های خاصی برای هر کدام از انواع مختلف خود را دارند. انواع تابلوهای چلنیوم عبارت هستند از : تابلو چلنیوم کریستالی, تابلو چلنیوم ستاره ای, تابلو چلنیوم دوبل, تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم طلایی که در این مقاله قصد آشنایی شما با تابلو چلنیوم طلایی را داریم, پس با ما همراه باشید.

از لحاظ ظاهری تابلو چلنیوم طلایی دارای شباهت خیلی زیادی به لبه های تابلوی چلنیوم معمولی دارد که به صراحت می توان گفت که تنها نقطه تفاوت تابلوهای چلنیوم طلایی با تابلوهای چلنیوم معمولی در رنگ طلایی این تابلوها می باشد.

در اوایل پیدایش تابلوهای چلنیومی, با رنگ های نقره ای وارد بازار فروش در ایران شد که به مرور زمان و تقاضای زیاد و سلیقه های مختلف مشتری ها, موجب پیدایش تابلوهایی با چلنیوم طلایی شد. که در حال حاضر این تابلوهای چلنیوم طلایی با رنگ های فانتزی برای لبه های آن مثل قرمز, آبی و سفید و مشکی و غیره در بازار فروش موجود می باشد. در تابلو چلنیوم طلایی از SMD هایی بلوکی که برای برند STAR می باشد و محصولی از کشور کره است, برای نور پردازی استفاده می شود که دارای کیفیت بسیار مطلوب بوده و از دوام خیلی بالایی برخوردار می باشد.

تابلو چلنیوم طلایی را به راحتی می توان روی هر نوع مصالح نصب کرد مانند سنگ و نمای کامپوزیت ، ترمووود و حتی MDF. جنس رویه ی تابلوی چلنیوم طلایی مانند سایر تابلوهای چلنیوم از پلکسی گلاس ساخته شده است به این صورت که با دستگاه لیزر به ضخامت 3 میلی این ورقه های پلکسی گلاس ها برش داده می شود و به وسیله تابلو سازان حرفه ای این ورقه ها با لبه تابلوهای چلنیوم مونتاژ می شود. این تابلوها به دلیل درخشش و براقیت زیبایی که در شب ها دارد می تواند نظر هر رهگذر و بیننده را نسبت به خود جلب کرده و دیده شود. ولی لازم به توضیح می باشد که این موضوع به این معنا نمی باشد که این تابلوها زیر نور آفتاب و در طول روز جذابیت و زیبایی ندارد.

روش طراحی و ساخت تابلو چلنیوم:

به دو روش می­توان ساخت ای نوع حروف برجسته را انجام داد. روش اول به صورت دستی می­باشد که سازندگان تابلو، به لبه ها با دست حالت می دهند. در واقع تمام مراحل ساخت، با دست انجام می شوند. البته پلکسی گلاس روی تابلو توسط دستگاه لیزر برش می­خورد. این روش در بین تابلوسازان طرفداران بیشتری نسبت به روش دوم دارد.

در روش دوم، لبه تابلو به کمک دستگاه اتوماتیک خم شده و حالت داده می شود. همچنین تمام برش ها و خط ها و زوایا با کمک دستگاه و بدون دخالت دست انجام می شود. تابلو سازان کهنه کار و قدیمی، تمایل چندانی به این روش از تابلو سازی چلنیوم ندارند. زیرا این افراد بر این باورند که ساخت تابلو چلنیوم نوعی هنر است که باید توسط دست های یک تابلو ساز هنرمند ساخته شود.

قیمت تابلو چلنیوم

برای دیدن قیمت تابلوهای چلنیوم لطفا انتهای صفحه را ببینید.

تابلو چلنیوم رنگی – تابلو چلنیوم الماسی – تابلو چلنیوم دوبل – تابلو چلنیوم لبه طلایی – تابلو چلنیوم لبه نقره ای

چلنیوم

گروه تبلیغاتی کسا با داشتن دستگاه اتوماتیک چلنیوم ساز حروف چلنیوم را با سرعت و کیفیت بسیار بالا انجام میدهد . که همین سرعت عمل موجب میشود که فروشگاه یا محلی که برای نصب تابلو در نظر گرفته اید خیلی سریعتر مورد استفاده تبلیغاتی قرار گیرد.

مزایای تابلو چلنیوم

  • مقاومت بالای تابلو در برابر هوای سرد و گرم و تابش آفتاب
  • داشتن نوار اسفنجی گردگیر که مانع نفوذ گرد و غبار و باران به داخل آن می شود
  • جلب توجه مشتری در میان فروشگاه های متعدد
  • تابیده شدن نور تابلو به شکل یکنواخت و مناسب
  • طول عمر بالای تابلو