سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوا نویس وب

نظر

ما توی تست خوانندگی به واسطه بررسی یه سری پارامترها میخوایم افراد رو از هم تفکیک کنیم و اون‌هایی رو که استعداد و توانایی لازم رو دارن شناسایی کنیم.

خیلی از افراد جامعه علاقه‌مند به خوانندگی هستن ولی به طور حتم همه اونها توانایی و صلاحیت لازمه رو برای خواننده شدن ندارن (البته به این معنی نیستش که اون افراد اصلا حق خوندن رو ندارن)

این مورد کمک می‌کنه که احتمال پیشرفت در به شهرت رسیدن و برند شدن فرد بیشتر بشه.

مسلما همه افرادی که توی تست صدا برای خوانندگی رایگان شرکت می‌کنن در یک سطح از آموزش نیستن، بعضی از افراد کلاس‌های متعددی رفتن، ساز کار کردن که یقینا بهشون کمک می‌کنه که بهتر بخونن و بعضی افراد هم به شکل تجربی کار کردن و هیچ گونه آموزش آکادمیکی ندیدن.

توی این تست ما افراد رو نسبت به خودشون می‌سنجیم.

مسلما سطح توقع ما از اون‌هایی که دوره گذروندن بیشتر هستش یعنی از دید ما سطح استعداد افراد اهمیت بیشتری داره چون به این باور اعتقاد داریم که بازدهی کار کردن با فرد مستعدتر به مراتب بیشتر هستش تا کسی که سال‌ها آموزش خوانندگی دیده.

پس توصیه ما این هستش که برای تست خوانندگی فقط با تکیه به سواد آکادمیکتون نیایید و بیشترین چیزی که باید همراه خودتون داشته باشید: ذوق و قریحه و شعور ذاتیتون از موسیقی هستش

تست خوانندگی در مرکز آکادمی پورپروین فقط به صورت حضوری برگزار می‌شه

می‌دونیم که برای خیلی از افراد خصوصا کسانی که در شهرهایی به غیر از تهران زندگی می‌کنن سخت هستش که برای شرکت در تست خوانندگی به صورت حضوری بیان، ولی بیایم یکم عمیق و واقعی به این قضیه نگاه کنیم:

از دید ما خوانندگی حرفه‌ای و موفقیت در مارکتینگ موسیقی یه فرایند سخت، جدی و طاقت فرساست.

قرار نیست ما توی خونه بشینیم و همه شرایط مهیا باشه و خیلی راحت بتونیم به نتیجه دلخواهمون برسیم.

خیلی از مراکز، تست خوانندگی رایگان رو به صورت غیر حضوری و از طریق ارسال فایل صوتی برگزار می‌کنند. به این روش اشکالات زیادی وارد هستش که ما به احترام اون عزیزان از بیان این اشکالات صرف نظر می‌کنیم.

علت اصلی برگزاری تست صدا برای خوانندگی به صورت حضوری این هستش که باید عواملی چون جدیت، تلاشگری، فرکانس گیری صحیح گوش و عوامل دیگه‌ای که از اهمیت زیادی در موفقیت فرد برخورداره بررسی بشه.

صدای خوب داشتن یک شرط لازم است اما کافی نیست

در اینجا متوجه این موضوع شدید که توی تست فقط صدای شما مورد بررسی قرار نمی‌گیره، خیلی از عوامل دیگه هم توی تست مد نظر هستش که کیفیت صدای خواننده فقط یک هزارم درصد این موارد هستش.

برای تست خوانندگی باید چند قطعه از خوانندگان مختلف (حد اقل 2 قطعه) که علاقه دارید رو آماده کنید. توی تست خوانندگی آکادمی پورپروین ، شما بدون آهنگ کار رو باید اجرا کنید.

باید توجه داشته باشید که انتخاب اون آهنگ‌ها هم یکی از موارد مهم توی تستتون هستش. چون یکی از مواردی که توی تست بررسی میشه، سلیقه شماست.

سعی کنید توی تست، خود واقعیتون باشید؛ هر قدر صدا و انتخاب شما آینه‌ای تمام قد از درون شما باشه تست نتیجه دقیق تری رو به ما نشون میده.

استرس و نگرانی:

داشتن استرس و نگرانی یک امر کاملا طبیعی هستش. خیلی از افرادی که میخوان توی تست خوانندگی شرکت کنند برای بار اول هستش که می‌خوان پا توی استودیو بذارن پس بدیهی هستش که استرس داشته باشن یا خیلی از ماها زمانی که می‌خواستیم کنکور بدیم پر از استرس و نگرانی بودیم چون قرار بوده آیندمون رقم بخوره.

تست خوانندگی هم مشابه به کنکور هستش چون قراره بخشی از آیندمون رو تعیین کنه.

رقابت همیشه وجود داره اما گوی سبقت توسط افرادی برده میشه که بسیار اصولی و کاربردی مسیر رو طی کنند که ما در آکادمی پورپروین بعد از قبولی توی تست افرادی که استعداد و توانایی لازم رو داشته باشن کمک میکنیم تا بتونن مسیر نا هموار مارکتینگ موسیقی رو راحت‌تر طی کنن و با تلاش خودشون به نتیجه مطلوب برسن.

هدف از تست خوانندگی

هدف ما از انجام تست خوانندگی کشف استعدادهای جدید در این عرصه و هم‌چنین رشد و ارتقای آنها می‌باشد.

در نهایت تهیه و تولید آلبوم موسیقی توسط تیم حرفه‌ای و قدرتمند آکادمی پورپروین با صدای همین خوانندگان.

تمامی خوانندگان پذیرفته شده مورد حمایت ما قرار می‌گیرند و بخشی از هزینه تولید آلبوم موسیقی آن‌ها به عهده آکادمی می‌باشد، که درصد اسپانسرینگ وابسته به پلن تولید و سطح خواننده متفاوت می‌باشد که مشاورین ما پس از انجام تست شرایط را برای خوانندگان بازگو می‌کنند.

لازم به ذکر است پذیرفته شدن در تست به معنای موفقیت تام نیست و این شروعی‌ است ازیک مسیر طولانی و این مسیر علاوه بر استعداد و دانش، نیازمند صبر،استقامت و امید می‌باشد.

شرایط و ضوابط شرکت در تست خوانندگی

انواع سبک های مورد تست خوانندگی :

1 – پاپ
2 – پاپ تلفیقی
3 – کلاسیک ایرانی (سنتی)

کلیه موزیک ها می بایست مبتنی بر اخلاقیات باشه.
داشتن سابقه موسیقی لازمه شرکت در تست نیست.
شرایط سنی برای شرکت در تست خوانندگی بین 16 تا 45 سال هستش.
افرادی که سن آنها بین 16 تا 22 سال هستش حضور پدر یا مادر الزامی هستش.
افرادی که خواهان شرکت در تست می باشند می بایست آمادگی اجرای حداقل دو قطعه موسیقی از خوانندگان مختلف در هر یک از سبک های بیان شده را داشته باشن.

شرکت در تست فقط به صورت حضوری امکان‌پذیر هستش و از ارسال هر گونه فایل صوتی برای چک کردن صدای خود لطفاً اجتناب نمایید.
تست صدا کاملا رایگان بوده و دریافت هرگونه وجه نقدی و غیر نقدی جهت تست غیر قانونی می باشد